Wie is toch die man? ;) - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Raj Postma - WaarBenJij.nu Wie is toch die man? ;) - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Raj Postma - WaarBenJij.nu

Wie is toch die man? ;)

Door: Raj

Blijf op de hoogte en volg Raj

09 Januari 2016 | Oostenrijk, Westendorf

Alle eerst sorry voor de taalfouten in het vorige verslag, ik typte te snel vandaar. En voor de taalkundige onder ons er zullen er misschien wel meer volgen al probeer ik dat natuurlijk we te voorkomen haha. ;)

Maar goed waarom de titel van dit verslag?
Jullie kennen allemaal wel de uitdrukking wie is toch die man die s'avonds het vlees snijdt? Ik maak het bijna elke dag mee, alleen dan niet in de avond met in de ochtend.

Elke ochtend als ik om elf uur moet beginnen staat er een oude man bijna tien kilo of soms zelfs meer het vlees te portioneren.
Van steaks tot aan schnitzels en kipfilets tot aan tartaar.

Deze man is 74 en de vader van mijn baas.
Maar staat nog elke ochtend voor ons het vlees te portioneren.
Oke hij is vroeger een slager geweest en heeft een eigen slagerij gehad, dus hij verstaat zijn vak wel maar toch heb ik respect dat die dit dus nog elke ochtend voor ons doet. Wie weet volgt er nog wel een foto.

Maar dit is dus die man :) See you soon.

  • 09 Januari 2016 - 20:09

    Sjack:

    leuk verslag

  • 11 Januari 2016 - 16:01

    Mischa:

    Jij snijdt in ieder geval hout.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raj

Uitzicht vanuit mijn kamer.

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 2799

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 31 Maart 2016

Werken in Westendorf

Landen bezocht: