Sneeuw - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Raj Postma - WaarBenJij.nu Sneeuw - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Raj Postma - WaarBenJij.nu

Sneeuw

Door: Raj

Blijf op de hoogte en volg Raj

21 Januari 2016 | Oostenrijk, Westendorf

Ik ben inmiddels alweer drie weken hier, toen ik hier aan kwam was alles nog best groen en de wegen nog fatsoenlijk begaanbaar en lag er alleen sneeuw op de top van de bergen. Nu ligt er overal een dik pak sneeuw.

In de eerste weken hier heb ik geprobeerd hard te lopen lukte wel maar was wel erg zwaar, ik wil de uitdaging wel aangaan om het nu ook te doen alleen zou het natuurlijk nu nog zwaarder zijn vanwege de sneeuw. Dus dat hou je nog van me te goed hoe dat gegaan is. ;)

Op het werk gaat het goed en heb me draai goed weten te vinden.
Het is wel een andere soort keuken dan dat ik gewend ben. Iets minder strak en het meeste alles op 1 bord. Maar goed dat was te verwachten. De Nederlander waarmee ik ook de samenwerk is ook gewend om strakker te werken. Maar voor die paar maanden neem je het voor lief en doe je gewoon je werk. In mijn vorige verslag vertelde ik over die oude man. Het respect dat ik voor hem heb, blijf ik houden, maar het kan soms ook een brompot zijn hahaha. Krijg je op die leeftijd he ;)

Tja en wat doe ik na het werk, moet eerlijk toegeven heb al wat apr ski feestjes achter de rug. Maar geloof mij om 2 uur ga ik echt wel richting mijn bed. Want je moet immers de volgende dag gewoon weer paraat op je werk staan. Maar meestal is het gewoon nog even met een paar collega's op het werk nog een paar biertjes drinken. En de dagen dat ik vrij ben geweest heb ik tot nu toe alleen doorgebracht met kleine dingen regelen, buurt verkennen en vorige week heb ik eigenlijk helemaal niks gedaan, was ook wel lekker haha ;) En nee ben nog steeds niet wezen skiën heb nog niet iemand gevonden die het mij kan leren of die gene heeft geen tijd, dus dat hou je ook nog van me te goed.

Nou dat was het weer. See you soon.

  • 22 Januari 2016 - 15:18

    WS:

    Goed bezig Raj!

  • 28 Januari 2016 - 19:16

    Lisa:

    Leuk Raj! Veel plezier nog daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raj

Uitzicht vanuit mijn kamer.

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 2796

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 31 Maart 2016

Werken in Westendorf

Landen bezocht: