Eerste maand - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Raj Postma - WaarBenJij.nu Eerste maand - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Raj Postma - WaarBenJij.nu

Eerste maand

Door: Raj

Blijf op de hoogte en volg Raj

04 Februari 2016 | Oostenrijk, Westendorf

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geschreven.
Maar inmiddels is de eerste maand voorbij, met hard en veel werken en tja kan het niet ontkennen toch ook wel de gezellige apr-ski feestjes.

Maar zoals ik al in mijn vorige blog had gezegd, ik moet er wel rekening mee houden dat ik s'morgens om elf uur er gewoon weer moet staan.
Ik heb me twee keer erg slecht gevoelt maar daarna gelukkig niet meer.

De eerste maand was hier natuurlijk ook wennen aan de werkomgeving, het werken zelf en de collega's.
Het skiën moet ik ook nog steeds doen, Ik heb van een collega een skipas gekregen dus het zal nu niet meer zolang duren.

En velen van jullie hebben al gezien via fb dat ik al de berg op ben gelopen en van het mooie uitzicht heb genoten.

Afgelopen weekend heeft het hier een beetje gedooid, maar de afgelopen twee dagen en vandaag gewoon weer gesneeuwd en er ligt inmiddels weer een dik pak.

En mis ik de dingen in Nederland? Ja eigenlijk wel, wat ik b.v mis is mijn dekbed. Ja dat klinkt heel raar, maar het dekbed wat ik hier heb is kleiner dan ik ben, dus mijn voeten komen er iedere keer onderuit. Nu heb ik een laken gevonden wat langer is en die heb ik nu onder het dekbed gedaan. En tuurlijk mis ik nog wat andere dingen, maar wie A heeft gezegd moet ook B zeggen en dus gewoon het uitzitten hier en doorgaan met de leuke tijd hier en dat gaan we tot eind maart nog doen.

See you soon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raj

Uitzicht vanuit mijn kamer.

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2790

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 31 Maart 2016

Werken in Westendorf

Landen bezocht: